marți, 25 august 2015

Pritzese Roachenrol




Cred că ar fi momentul să-mi cer scuze pentru lipsa de activitate pe acest blog dar lucrurile o să se schimbe, pentru că Andreea a reluat pagina de ask.fm, iar  eu o să încerc să scriu ceva și pe acest blog. 

Știi ce mă enervează? Faptul că văd tot felul de piți prințe fem fete (și nu numai dar băjeții nu fac asta atât de des) care au tot tricouri cu trupe și când le întrebi dacă ascultă asta îți zic ”cine?” . Să dau un când eram la școală, clasa a 11-a parcă, îmi aduc aminte că avea un tricou cu Guns n Roses și cum o cunoșteam m-am mirat că ascultă așa ceva fiindcă muzica ei era teribilă, și din curiozitate am zis că să o întreb de trupă și ea îmi zice ”Cine îs ăștia? ” CINE ÎS ĂȘTIA ? MORȚII TĂI SCRIE PE TRICOU. ”Oh da nu ascult eu rock”, nu-mi plac chestiile alea .
Și pot să înțeleg că a primit tricoul, sau că nu ascultă așa ceva dar totuși de ce te pronunți cu o concluzie și că este ”nașpa” fără să îi acorzi o șansă , și eu zic asta și am tot dreptul pentru că eu ascult și altceva în afară de rock. 
Sau mai sunt și alții care se îmbracă așa doar pentru că el cool și diferit, da la fel de cool și original ca toți ceilalți. 

Că tot vorbeam de ascultat, mi-am adus aminte că am văzut o postare în care o fată nu știu dacă avea buletin sau nu, dar a postat o piesă de la Imagine Dragons, probabil radioactive și zice că ”feeling rock” 
Păi să zicem că este de înțeles că este mică și nu știe, dar de ce să faci asta dacă nu știi ? O stai pentru că e fancy smancy cool, de aia, tot e mai bine decât cei ce postează de bună Crawling in my skin, după ce se despart de prietena lor . Viața trebuie să fie foarte tristă cât ai 14 ani, ce greu e când nu mai găsești Tedi .

De ce trebuie să protejăm trupa care ne place de parcă ar fi mama noastră atacată de câini vagabonzi care suflă flăcări? De ce trebuie să să luam lucruri atât de comune prea în serios ?
Și știu că vor fi oameni ce o să mă contrazică pentru asta, da muzica este importantă dar nu știu dacă merită tot timpul să o aperi ca și cum ar fi copilul tău, când tu ești doar un bancomat și o statistică, cel puțin așa se întâmplă de obicei . Dar să nu generalizez mai sunt și trupe care fac asta din plăcere, nu știu care, dar una trebuie să fie.  Să fim serioși cine muncește atâta pentru un mulțumesc? Mulțumesc nu ține de cald la iarnă, nu-ți hrănește ratele și nici nu te face să simți că ai succes.

Deși noi o facem pentru că ne place muzica și apreciem lucrurile bine făcute (nu, nu pe Iohannis) și fără să câștigăm nimic, voluntar și în timpul dat ne împărtășim ideile cu cine dorește să să ne asculte și să accepte cea ce avem de zis. Deși nimănui nu-i pasă de cel ce scrie ci de ce scrie, și cât de mult se asociază cu opinia cititorului. 






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu