joi, 18 septembrie 2014

Recenzie Muzicală #1 - The Devil in I - Slipknot

Eu am făcut 22 de recenzii muzicale pe blogul meu și mi-am propus să fac și aici ,doar că aici voi nu voi diseca muzica comercială sau rap doar rock și subgenurile sale .

Dacă nu știți ce înseamnă Recenzie muzicală (sau cel puțin varianta mea ) vă spun acum:
Pentru o recenzie muzicală am nevoie să ascult o piesă de cel puțin 10 ori (ținând cont că de obicei fac recenzii muzicale și la piesele pe care nu mi le plac)
Disec piese din punct de vedere al versurilor cât , a videclipului (unde este cazul) cât și a mesajului transmis câtre public .
Notele se dau în funcție de toate cele menționate mai sus , și voi puncta de la
1 (slabă)  
2 (mediocră)
3 (okay)
4 (bună)
5 (excelentă) 


Prima piesă pe care o voi ”diseca” se numește The devil in I după cum am zis în prima postare .

                                 

 Piesa este de pe ultimul album intiulat .5: The Grey Chapter  care va fi lansat pe data de 21 octombrie 2014 .
În clip sunt prezentați membri trupe într-un sanatoriu unde sunt fani (maggots) care dansează , sunt prezentate măștile noi cât și cele  din „All hope is gone” unde trupaîncearcă noi feluri de a se sinucide , ca și cum ar spune că s-a dus trupa veche și venirea celor doi membri ai trupei ,un fel de renaștere al celor de la Slipknot , dar aceasta este opinia mea personală și poate fi interpretată în mai multe feluri .
Clipul este destul de violent și nu este potrivit chiar și pentru oricine.

Undo these chains, my friend
I’ll show you the rage I’ve hidden
Perish the Sacrament
Swallow, but nothing’s forgiven
You and I can’t decide
Which of us was taken for granted
Make amends...
Some of us are destined to be outlived

În prima parte a piesei este explicat cum își va arăta toată ura cât și nervii atunați de atâta timp , căt și că că nu a uitat și nu va uita ce a fost doar că lucurile se schimbă și ei nu ar trebui să fie luați ca și altcineva doar ca și ceea ce sunt .
Fiind unele comparații cu Stone Sour , că Slipknot ar copia stiul lor ,deoarece ambele îl au solist pe Corey Taylor (Corey fiind fondator la Stone Sour și a devenit vocalist la Slipknot în 1997) ,doar că nu este corect ținând cont că sunt genuri total diferite , iar Slipknot este mai potrivită pentru a-și exprima frustările cât și supărările

Refren:
Step inside - see the devil in I
Too many times, we’ve let it come to this
Step inside - see the devil in I
You’ll realize I’m not your devil anymore


În refren deși greșit din punct de vedere gramatical că ar fi ”the devil in me” nu ”the devil in I”  ,vorbește cum ei se schimbă odată cu trecerea timpului și nu mai sunt ceea ce au fost .

Under the words of men
Something is tempting the father
Where is your will, my friend?
Insatiates never even bother
You and I, wrong or right
Traded a lie for the leverage
In between the lens in light
You're not what you seem
So step inside - step inside
See the devil in I, see the devil in I



Piesa aceasta ar putea fi un omagiu adus lui Paul Grey fostul bastist cât și fondator a trupei , deoarece ei s-au schimbat și nu vor putea niciodată să fie la fel ,dar asta nu înseamnă că nu vor evolua și că nu vor merge mai departe , doearece trecutul a fost pus în urmă dar nu însemană că vor uita ceva din ceea ce s-a intamplat .

Nota mea ,pentru această piesă este de 5/5 .


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu