duminică, 21 septembrie 2014

Corey Taylor: "De cand am vazut imaginea, am stiut ca aceasta va fi coperta albumului" [21.09.2014]



Corey Taylor, vocalistul celebrei trupe Slipknot, a declarat ca din momentul cand a vazut imaginea ce a devenit coperta noulului si mult asteptatului album, ".5: The Gray Chapter", a fost "dat pe spate", incat a stiut instant ca Slipknot a gasit ceea ce avea nevoie.

Designul a fost asigurat de catre M. Shawn Crahan, cunoscut mai bine sub numele de Clown sau #6, care este percutionistul si membrul fondator al trupei. Crahan este de asemenea si directorul de imagine al trupei, cat si regizorul spectacolelor live ale acesteia, "Disasterpieces", "Voliminal: Inside The Nine", "Of The (sic)" si "(sic)nesses: Live at Download", fiind totodata mintea creativa din spatele trupei, inca de la formarea sa.

Intr-un interviu acordat postului de radio WAFF, din Worcester/Boston, Massachusetts, Corey a sustinut ca "din momentul cand am vazut imaginea, am stiut ca aceea va fi coperta noului album, pt ca cel mai grozav lucru cand vine vorba de Clown este acela ca... El face fiecare schita conceptuala pentru noi, vine cu atat de multe idei si niciodata nu a obtinut cantitatea suficienta de recunoastere pe care cred eu ca o merita. Atunci cand a venit sa ne prezinte, avea o parte din aceasta munca fantastica, incat am fost dat pe spate. Dar acea imagine a fost atat de puternica, vizual vorbind, si cred ca in spatele sau sunt ascunse multe povesti, adunate intr-o singura poza. Pentru ca este cu alb si negru, dar daca te uiti la ea, este atat de mult gri acolo, fara ca macar culoarea sa existe pe suprafata sa. Am stiut de atunci ca acum este momentul nostru, aceea este coperta noastra si ne vom ridica si vom sta in fata lumii, exclamand "Acesta este albumul nostru!" Pur si simplu, am stiut".

Aducem aminte faptul ca ".5: The Gray Chapter" este primul album Slipknot fara Paul Gray, basistul trupei, decedat in 2010, cat si primul album ce nu il are pe Joey Jordinson in spatele tobelor, in locul acestora presupunandu-se a se afla Alessandro "Vman" Venturella, la bass, cat si Jay Weinberg, la tobe. De asemenea, mastile au fost din nou schimbate si/sau retusate,  Slipknot facandu-le publice o data cu lansarea clipului piesei "The Devil In I", lansand apoi un alt video unde mastile sunt prezentate mai in detaliu.

".5: The Gray Chapter" va aparea in data de 21 octombrie.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu