duminică, 28 septembrie 2014

Slash inca primeste lectii de chitara... De la Myles Kennedy! [28.09.2014]


Conform The Pulse of Radio, legendarul chitarist Slash a recunoscut, intr-un interviu acordat celor de la Classic Rock, faptul ca el primeste in continuare lectii de chitara, din cand in cand - de la nimeni altul decat vocalistul proiectului sau solo, Myles Kennedy. Idolul a milioane de chitaristi a explicat: "Myles ma mai invata lucruri. Tehnic, este mult mai priceput decat sunt eu. Stie mult mai multe despre toate lucrurile acelea complicate. Au fost cateva dati in care mi-a aratat cateva tehnici, cateva arpegii, scale, iar eu am fost ceva de genul "Ce a fost asta?" "

Insa Kennedy a adaugat faptul ca Slash nu isi recunoaste potentialul sau creativ si muzical, declarand: "Ii voi arata o chestie micuta, un lucru, ce i-ar putea placea - ceva la care am petrecut luni de zile incercand sa o perfectionez tehnica de executie. Apoi il voi auzi cantand acel lucru noaptea aceea. L-ar mai exersa o data, apoi in noaptea aceea, l-ar canta la perfectie. Ii vine ca o manusa sa faca asta, iar el nu recunoaste."

Desi Kennedy scrie toate versurile pt piesele lor, Slash a declarat pt The Pulse of Radio ca influenteaza, cateodata, ideile care ii vin acestuia pt a scrie. "Multe dintre piesele care ajung pe discul propriu-zis se trag din conversatii aleatorii pe care eu si Myles le-am avut", a declarat acesta, continuand: "Este un lucru interesant - as putea vorbi relaxat cu el despre un subiect important pt mine, sau viceversa, sau important pt amandoi, iar in urmatoarea clipa, ar putea deveni un vers."

Amintim fanilor faptul ca noul album Slash, "World On Fire", a fost lansat pe data de 16 septembrie.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu