duminică, 21 septembrie 2014

Rock-ul nu e mort!

 Eu sunt Andreea, unul dintre administratorii blogului și cea care a creat Little rockers \m/.Am 15 ani și sunt elevă în clasa a IX-a.Lucruri prea interesante despre mine nu vă pot spune, pentru că fiecare dintre voi are anumite standarde legate lucrurile care le merită atenția.
 M-am gândit că primul meu articol pe blog trebuie să fie aparte pentru că este primul din acest nou proiect și vine la câteva luni bune de la închiderea vechiului meu blog.Am avut mai multe idei pentru o postare, dar abia ieri am avut timpul disponibil pentru a alege ceva serios.Primul lucru pe care l-am făcut a fost, desigur, să intru pe facebook, să verific pagina și grupurile din care fac parte.Ajungând la grupuri, am văzut acest link și din curiozitate, l-am accesat în următoarea secundă. 
 Am ascultat interpretarea acestei piese de câteva ori la rând și de fiecare dată, am iubit ce am auzit.Un copil cântând atât de bine o piesă destul de dificilă, nu poate decât să te impresioneze.Nici măcar nu e nevoie să fii fan al muzicii grele pentru a o admira pe Milena. 
 În scurt timp, am făcut rost de profilul ei de pe facebook și am făcut pasul cel mare: i-am cerut un interviu.Nu mă așteptam să fie atât de prietenoasă, iar asta datorită faptului că nu știa absolut nimic despre mine și în mod normal, oamenii păstrează o mare distanță față de necunoscuți.Milena, în schimb, a fost receptivă și mi-a acceptat propunerea imediat.Mai jos aveți interviul, însoțit de câteva fotografii cu persoana care, în opinia mea, va aduce un aport foarte mare muzicii românești de calitate. 
 În primul rând, vreau să știu cine ești tu. 
 Sunt Milena Ordean (numele de scenă e folosit după numele de familie al mamei).Sunt născută de Halloween în 2002.Principala mea activitate este muzica (voce, chitară, chitară bass, și mai nou vreau să studiez și clapa).Sunt în clasa a VI-a la Școala Gimnazială Al. I. Cuza din Roman, Județul Neamț. 
La ce vârstă ai descoperit că muzica trebuie să fie o parte din tine? 
 Mi-a plăcut muzica dintotdeauna dar abia la 9 ani am hotărât să fac din rock o meserie.Acum nu-mi mai pot imagina viața mea fără rock. 
 Cine ți-a insuflat dragostea pentru acest gen muzical? 
 Mama cât și prietenii de familie ascultă acest gen...Cred că ascult rock de când mă aflam în pântecele mamei. 
 Acum ești la început de drum.Un drum lung,anevoios cu foarte multe obstacole și provocări pe măsură.Care speri să fie finalul acestei "călătorii"? 
Deocamdată voi merge doar la concursuri mai mici deoarece sunt încă sub incidența contractului cu cei de la Kanal D. Săptămâna viitoare voi participa la finala concursului Vocea Românului, iar din primavară aștept să văd dacă se lansează alte concursuri televizate despre care am auzit deja zvonuri. Și asta nu neapărat pentru că vreau să apar la TV, ci pentru că vreau să fie ca un mesaj, care spune că o parte din generația mea săturat de ceea ce aude la radio și TV și își dorește muzică de calitate.

În culise, la KIDSing, ai spus că ai mers acolo pentru a face ceea ce îți place.Înafară de muzică, mai ai și alte pasiuni? 
 Păi, ador să desenez și să pictez, dar la fel de mult îmi place să fac bijuterii în stil gothic. 

 După interpretarea piesei "Ziua Vrăjitoarelor" de la Cargo, domnul Cotabiță a remarcat faptul că ai o voce foarte bună,chiar mai bună decât a altor artiști rock autohtoni.Ce ai simțit în acele momente?
 M-am simțit onorată, dar cu toate astea cred că nu mă pot compara, cel puțin la momentul de față, cu marii rockeri care au făcut istorie în muzica românească. De aceea îi ascult mult, și de câte ori am ocazia merg la concerte ca să pot învăța de la cei mai buni.Cargo a fost mereu un model pentru mine. 

Ce alți artiști din România îndrăgești? 
 Păi...de unde să încep?Trooper (sunt geniali), Vița de Vie (nu am mai văzut atâta energie pozitivă), Baniciu cu și fără Pasărea Rock, Vama-chiar dacă Tudor este un artist controversat, Vama este una din trupele mele de suflet, Tiarra și Magica, trupe care au avut curajul să cânte gothic în România.Cu ocazia asta le mulțumesc celor de la Tiarra că mi-au permis să le interpretez piesa "Ielele".Iris, atât în formula cu Minculescu cât și în versiunea cu Rafael (Salutări, Rafael!Mulțumesc pentru încurajări!) și Altar. 
 Ce părere au avut prietenii tăi despre participarea la KIDSing? 
 Toți prietenii mei m-au susținut și m-au încurajat la toate concursurile la care am participat. 

Revenind la muzică, rock-ul este singurul gen pe care îl asculți, sau mai ai și plăceri muzicale vinovate? 
 Am și plăceri muzicale vinovate: folkul de improvizație, în special Ada Milea... Nu mă pot abține să nu o ascult.Dar mi-am băgat nasul și în pop opera, asta datorită profesorului meu de muzică. 

În viitor, îți dorești să-ți întemeiezi o trupă sau ai alte planuri privind profesia ta? 
 Da, chiar mi-aș dori o trupă. Nimic nu se compară cu munca în echipă și muzica live.Am învățat de la trupele mele de suflet că muzica de calitate se face cu sufletul, distorsuri și chitări live. 

 Ce crezi despre generația din care faci parte? 
 Nu cred că suntem toți pierduți, iar restul pot fi educați.

Cum ar trebui procedat pentru a-i educa? 
 Educați, în primul rând în a-și respecta artiștii, plătind biletele la concerte și cumpărând albumele acestora.Cât despre muzica pe care o ascultă...ei nu pot să spună că "așa e la modă" pentru că nu poți spune că nu îți place portocala dacă tu ai mâncat toată viața doar mere. 

 În final, ce le transmiți urmăritorilor paginii Little rockers \m/ ? 
 Guys, keep rocking!

Îți mulțumesc pentru interviu,Milena, sper să mai colaborăm cândva. 
 Mi-a făcut plăcere.Oricând voi putea, o voi face! 

 După discuția de mai sus, am realizat că Gene Simmons se înșeală amarnic.Rock-ul nu a murit, iar cu copii asemenea Milenei, nici nu o va face prea curând.Ceea ce contează acum, este felul în care noi îi vom ajuta pe acești copii să crească și să ducă mai departe acest gen muzical, dar și principiile unei vieți frumoase, trăită așa cum trebuie. 


Categories: ,

Un comentariu:

  1. Felicitari Andreea pentru acest interviu .... mult succes in continuare !!!

    RăspundețiȘtergere