vineri, 30 ianuarie 2015

Un mic cadou de mulțumire

Este în stare cât de cânt bun , în am din iarna lui 2013 ,dar
după ce s-au despărțit nu i-am mai putut asculta ,CD-ul
este original ,dar din păcate nu mai am factura și chitanța
Bună Seara, am hotărât cu echipa să facem un mic giveway, un cadou de mulțumire pentru suportul oferit în tot acest timp. Deci dacă sunteți fani My Chemical Romance, atunci aveți noroc, am un CD (Three Cheers for Sweet Revenge) , am hotărât să îl dau cuiva care prețuiește trupa la fel de mult ca noi.
Tot ce trebuie să faceți este să scrieți în căsuța de comentarii de pe facebook  dacă îl doriți, și câștigătorul va fi ales dumincă seară prin random org. Și dacă asta funcționează poate mai o să facem un astfel de concurs câteodată.

-Echipa Little Rockers  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu