luni, 22 septembrie 2014

Slash "habar nu are" despre ce este vorba in videoclipul piesei "November Rain" [22.09.2014]


Intr-un interviu acordat HuffPost Live cu privire la noul sau album, "World On Fire", legendarul chitarist Slash a recunoscut faptul ca el nu are nicio idee despre povestea clipului "November Rain", clip lansat in anul 1992, piesa inclusa pe albumul "Use Your Illusion I", lansat in 1991.

"Stii ceva?! Sa iti spun adevarul, chiar nu am nicio idee" a raspuns acesta cand a fost intrebat despre semnificatia clipului. "Ei bine, a fost un fel de concept. Cantecul in sine este destul de explicativ prin natura sa, dar clipul este atat de complex. Tin minte cand Axl [Rose, vocalistul Guns N' Roses] il scria, pur si simplu a devenit... Era atat de epic, imersiv, ca un film. Iar eu nefiind un fan al clipurilor pompoase, sau sa apar in clipuri, in mod special, apaream doar pt. scenele mele. Imi scriam propria scena si [indicam ce doream sa fac in aceasta si] filmam. Nu am fost atent la restul productiei. Drept urmare, la sfarsitul zilei, nu am stiut cu adevarat... Stiu ca a fost o nunta pe undeva pe acolo, iar eu nu sunt genul ce agreaza conceptul unei nunti."

Personal, daca ma intrebati pe mine, pe de o parte, sunt amuzat de ceea ce Axl a declarat, iar pe de alta parte, ma declar putin mahnit de acest lucru, mergand pe ideea ca intr-o trupa, toti lucreaza la comun si isi stiu rolurile. Acum, voi decideti ce sa credeti despre aceasta declaratie, pe funalul melodiei propriu-zise.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu