luni, 22 septembrie 2014

Dave Lombardo declara ca noul album Slayer nu va oferi "nimic nou" [22.09.2014]


Intr-un interviu recent acordat lui Owais "Vitek" Nabi, editorul in chief al publicatiei Metal Wani, fostul baterist al trupei Slayer, actual baterist al trupei PHILM, Dave Lombardo si-a exprimat punctul sau de vedere cu privire la noul album anuntat de formatia din care acesta facuse parte.

Intrebat care este opinia sa cu privire la noul material la care trupa lucreaza la momentul actual si ce parere are despre declaratia ca este "cel mai bun" al trupei - declaratie atribuita de catre Nabi chitaristului Kerry King, insa fara a fi sustinuta de vreo dovada - Lombardo a spus: "Daca am aceeasi parere despre noul album? Ca este cel mai bun al trupei? Acela este un comentariu putin cam narcisist prin care sa-ti descrii muzica."

A continuat apoi spunand: "Eu, sa fiu sincer, nu am o opinie despre sunetul lor actual. Ceea ce intr-adevar stiu este faptul ca am lucrat la acele piese pe care ei le inregistreaza acum, am lucrat la ele din 2011, alaturi de Kerry. Asa ca acele piese nu sunt noi. Tot ceea ce fac ei este sa inlocuiasca tobele mele; doar asta fac. Imi inlocuiesc tobele cu celalalt tobosar [Paul Bostaph], cu ale sale.

"Vreau sa zic faptul ca eu am deja piesele, pe toate. Este foarte tipic Slayer. Daca doresti sa asculti acest album, du-te si cumpara-l pe anteriorul. Nu este nimic nou."

Lombardo a fost concediat de catre cei din Slayer, dupa ce nu a participat la turneul australian al trupei, din cauza unei dispute pe baza unei clauze contractuale cu ceilalti membri ai trupei. In locul sau, pe perioada turneului, a fost adus Jon Dette, care a lucrat si cu Testament, cat si Anthrax.

Varianta integrala a interviului poate fi ascultata mai jos.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu