duminică, 21 septembrie 2014

Noul album Testament, "The Gathering 2"? [21.09.2014]



Cel putin, asta reiese din interviul acordat de catre Chuck Billy, vocalul trupei, agentiei Shor Bazaar, prima agentie din Pakistan de renume international.

Intrebat in ce stadiu se afla procesul de creatiei al noului album Testament, Billy a raspuns: "Ei bine, lucram la el acuma si nu stim pana in momentul in care acesta va fi complet, dar am vorbit, intr-un fel, despre cum ne-am dori sa fie. Personal [mi-ar placea foarte mult sa sune ca albumul din 1999,] "The Gathering", deoarece acesta, pt mine, a fost un punct de turnura al trupei. Pe acel album cred ca ne-am gasit locul si ne-am dezvoltat stilul, iar piesele de pe el, din punctul meu de vedere, probabil vor fi unele dintre acele piese care rezista trecerii timpului, in mod cert." Interviul complet poate fi ascultat folosind widget-ul SoundCloud de mai jos.

Pana acum, nicio informatie nu a fost facuta publica in legatura cu o data de lansare a noului album, dar predictiile trupei spun faptul ca acesta va aparea undeva in primul trimestru al anului 2015. Asteptam cu mare interes, tinand cont de faptul ca "The Gathering" reprezinta, pt multi, unul dintre cele mai bune albume de thrash existente.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu